KNJIŠKI MOLJAC

Tri jednostavna pravila za dominaciju nad svjetskom populacijom

Autor: Ljubica Šaran

„Panta rei – Sve se mijenja,“ citat filozofa Heraklita iz predsokratskog perioda.

U sve užurbanijem svijetu u kojemu se promjene događaju tolikom brzinom da ih mi i ne možemo sagledati, obično ljudsko biće ima jako malo vremena razmišljati o stvarima koje na prvi pogled nemaju utjecaja na njegov život. Djelujemo li u skladu „zakona krda“ ili smo toliko preopterećeni životom da nam jedino preostaje pratiti stihiju? Jesmo li mi zaista u stanju izraziti našu slobodnu volju?

Seksualiziranje svega

Nedavno se u našoj zemlji podigla prašina oko kurikuluma o zdravstvenom odgoju, no ipak on se u roku od nekoliko sati medijske kampanje preimenovao u program o SEKSUALNOM odgoju. Prebacivanje između vlade i crkve  uskoro se pretvorilo u medijski rat začinjen vrijeđanjem, retorikom kojom bi se posramio i sam Goebbels, a čitanost i gledanost najpopularnijih medija dosegnula je vrhunac koji nalikuje najžešćim „sportskim“ sapunicama iz repertoara „kruha i igara.“

Htjeli mi to ili ne SEKS je najbolja reklama za medije i mnoge proizvode.

Seks i sav biznis oko njega zauzima najviše prostora na legalnom dijelu interneta (bez darkneta kojeg niti ne želimo spominjati). Pogledamo li prošlogodišnje istraživanje koje je objavio Mail Online, otkrit ćemo kako najpopularnija web stranica s pornografskim materijalom ima preko četiri milijarde posjetitelja na mjesec. Mi nemamo ništa protiv seksualnih sloboda i nismo latentni homofobi no i te kako nas interesira patokratska seksualizacija društva.

Najuspješnije reklame imaju izričitu seksualnu notu i/ili šokiraju.

Najuspješnije reklame imaju izričitu seksualnu notu i/ili šokiraju.

Socio-antropološki gledano seks je prirodan mehanizam za dobivanje potomaka i oblik je fizičke komunikacije između pripadnika ljudske vrste. Seks nije prljav niti je perverzija kako to smatraju određeni puritanci u različitim sektama i religijama no, ruku na srce, seks i njegovi derivati  danas se toliko eksploatiraju i nude da se pitamo o čemu je zapravo riječ?

Koliko vaše dijete gleda televizijski program? Odgaja li televizija i reklame vaše dijete?

Koliko vaše dijete gleda televizijski program? Odgajaju  li televizija i reklame vaše dijete?

Sumnjate li kako seks prodaje proizvode, pogledajte na uobičajene reklame po medijima. Najviše reklama  prikazuje se na televiziji, a televiziju najviše gledaju djeca. No seks se ne koristi samo u asortimanu namijenjenom odraslim ljudima, i naravno nije samo riječ o reklamama za kozmetiku, odjeću i obuću, automobile i robu široke potrošnje. Problematika iskorištavanja seksualnosti i seksualiziranja svega  iznimno je kompleksna i mi je na prvi pogled ne možemo shvatiti.  Istraživači Sveučilišta Kalifornija  otkrili su kako je reklama najučinkovitija ako se izbjegne logički utjecaj mozga i ako se mi  jednostavno zombiramo neracionalnim moždanim procesuiranjm i to uz pomoć dviju mogućnosti, jedna je šokiranje, a druga je seksualni sadržaj ili sadržaj koji upućuje na seksualnost, erotiku i pornografiju.

Potpuno neukusna i vulgarna reklama Durexa.

Potpuno neukusna i vulgarna reklama Durexa.

Niže razine moždane aktivnosti uzrokovane oglasima, emisijama, reklamama i radovima koje u sebi imaju seksualnu notu, dovode do odbacivanja i smanjivanja bihevioralnih inhibicija, što na koncu dovodi do manje suzdržanosti kada je riječ o kupnji proizvoda ili usvajanju ideja. U biti seksualiziranje svega i svačega  zavodi nas i hipnotizira na potpuno subliminaran način i pretvara nas u nelogične ali prijemčive „sheeple“ ili ljude ovce. Jednostavan primjer toga je isključivo erotiziranje turbo folka ili bilo kojeg drugog relativno neestetskog glazbenog izričaja. Još prije trideset godina jedna je estradna pevaljka bivše Juge odlučila obući mini suknjicu koja je više otkrivala nego li skrivala, i odjednom nitko više nije  obraćao pažnju što dotična osoba ne zna pjevati. Njene pjesmice  uskoro su dostigle zvjezdani status,a zarada je premašila sva očekivanja.

Tipično sekualiziranje svega, pornografija postaje sveprisutna pa čak i na reklamama za junk food.

Tipično seksualiziranje svega, pornografija postaje sveprisutna pa čak i na reklamama za junk food.

Prema istraživanju Sveučilišta Georgia seksi reklame  nalaze se u skoro svim tiskovinama. Od 1983. do 2003.g. broj reklama sa seksualnim sadržajem  narastao je za 27%. Istraživač Tom Richert sa Sveučilišta Georgia  jednostavno je zaključio sljedeće:

„Seks sve prodaje, pa čak i rizične proizvode od bankarskih usluga, različitih aparata, komunalnih kamiona pa sve do informatičkih proizvoda.“

Vjerojatno najveći učinak seksualiziranja društva možemo vidjeti na najmanjima. Zapanjujući je trend kako sve mlađa djeca stupaju u spolne odnose. Hrvatska je jedna od zemalja u kojoj neprestano raste broj maloljetničkih trudnoća. Djeca o sebi sve više razmišljaju kao o seksualnom objektu.

U istraživanju Sveučilišta Floride ustanovilo se kako djevojčice u dobi između tri i šest godina počinju razmišljati o svom izgledu i težini. Poremećaji u prehrani poput bulimije i anoreksije  počinju se javljati kod djece od pet do šest godina i često se potiču od roditelja i njihovog opsesivnog ponašanja i predodžbi o „ljepoti njihove djece“. Lijepo se sve više poistovjećuje s pojmom „seksi,“ a zavodljivost postaje mjerilo koliko je netko cool. Od 1999. do 2006. godine broj djece mlađe od 12 godina s bulimijom i anoreksijom povećao se za 119%.

Petogodišnja Rebecca Salisbury je morala proći cijeli niz operativnih tretmana kako bi zadovoljila bolesnu potrebu roditelja za pobjeđivanjem na natjecanjima za ljepotu.

Petogodišnja Rebecca Salisbury  morala je proći cijeli niz operativnih tretmana kako bi zadovoljila bolesnu potrebu roditelja za pobjeđivanjem na natjecanjima  ljepote. Izgleda li ovo dijete sretno?

U svijetu također možemo pratiti krajnje frustrirajući trend sve veće popularizacije izbora ljepote za malene djevojčice. Najblaže rečeno, takva djeca više ne izgledaju kao djeca već kao mješavina između lutke i prostitutke. Djevojčice starosti tri godine pa naviše prolaze torturu uređivanja, depiliranja, friziranja, čupanja obrva i sličnoga.  Moda za malenu djecu predstavlja se  seksi i zavodnički. Djevojčice od šest godina  tjeraju da nose grudnjake koji im povećavaju grudi, točnije, stvaraju dojam kako one već imaju razvijene grudi. U tekstu pod nazivom „Trend malenih djevojčica koje nastoje biti mršave, privlačne i razmišljaju o sebi kao o seksualnom objektu,“  objavili smo niz različitih istraživanja koja pokazuju kako se stvorila i još uvijek se stvara generacija djece koja ima potpuno iskrivljene poglede o seksualnosti.

Znate li što znači "sapioseksualnost"? Trebali biste!

Znate li što znači “sapioseksualnost”? Trebali biste!

Patokracija na sve moguće načine želi u potpunosti zatrti i uništiti sapioseksulanost, točnije razvijanje romantičnih i intimnih veza zasnovanih na zainteresiranosti za nečiju inteligenciju i način na koji dotična osoba koristi tu inteligenciju. Sapiosekualne osobe neće nikada poistovjetiti ljubav sa seksom niti će fizički izgled smatrati jedinim i/ili isključivim mjerilom za odabir partnera i partnerica. Imenica sapiosekualnost  nastala je od latinske riječi „sapien“ što znači mudar ili inteligentan i „sexualis“ koja označava poveznicu sa seksom.

Evo primjera sapioseksualnosti sa stranice Unwords:

„Ja? Nije me baš puno briga za izgled. Želim osobu s prodornim, znatiželjnim, suosjećajnim i slobodnim umom. Želim nekoga za koga je filozofska rasprava predigra. Želim nekoga tko će me raspametiti svojom duhovnošću. Želim nekoga tko će imati zločkasti smisao za humor koji će me nasmijati i kad me najviše boli. Želim nekoga koga ću moći taknuti kad poželim bez ikakva straha. Želim nekoga s kim se mogu maziti. Za mene je sve to sapiosekualnost.“

Seksulaiziranje društva omogućava drogu za široke mase koje uz pomoć istoga zaboravljaju na prave životne probleme. Patokracija upravlja milijardama ljudi na način da postaje glavni svodnik najmlađih dok uz pomoć erotizacije i pornografije zarađuje ogroman novac.

Promoviranje materijalizma

Materijalizam prožima sve pore ljudskog društva. Za obične ljude, materijalizam je najvidljiviji u obliku stalne borbe za crkavicu kako bi se prehranila obitelj, platili računi i kako bi se nekako spojio kraj s krajem do sljedeće plaće. Najprepoznatljiviji oblik materijalizma je NOVAC, za koji mi radimo, dok za 1% ljudi u vrhu vladajuće piramide novac radi za njih.

Ne zna se točno kada je robna zamjena izgubila smisao, no promatranjem ponerologije – znanosti koja se bavi izučavanjem nastanka zla među ljudima i patokracije, znanosti o vladavini psihopata – ustanovljeno je da je novac i njegovo gomilanje smišljeno od strane Tamne Trijade, ljudi koji imaju karakterne mane i poremećaje osobnosti i koje inače poznajemo pod imenom psihopati, narcisoidne osobe i utilitaristi (makijavelisti).

Povjesničari se naveliko svađaju oko toga kada je nastao prvi novac i tko ga je izmislio, iako prevladava mišljenje kako je metalni novac, per se, nastao na području Akada 3000. godina prije nove ere, dok se opsidijan koristio kako sredstvo plaćanja još prije 14000 godina na području Mediterana i Levanta. Također je otkriveno kako je stoka imala ulogu „novca“ u neolitu i to od 9000. do 6000. godine prije nove ere. Znanstvenici se ne mogu složiti ni oko toga kako je robno-robna razmjena pretočena u novčano-robnu razmjenu. Uvriježen je stav kako je robno-robna razmjena bila neadekvatna (pitamo se za koga) jer nije omogućavala akumulaciju.

Debt: The First 5000 Years, je knjiga koju svima rado preporučamo.

Debt: The First 5000 Years  knjiga je koju svima rado preporučamo.

David Graber u svojoj knjizi „Debt: The First 5000 Years“ ili Dugovanje: Prvih 5000 godina, iznio stanovište kako je dugovanje i odnos društva prema stvaranju i eksploatiranja dugova na koncu od inačice „Ja sam tvoj dužnik“ stvorilo inačicu „Ja sam ti dužan novac,“ i tako je od ravnopravnog društva stvoreno društvo dužnika i lihvara. Vjerujemo kako danas takva situacija postaje iznimno očigledna naročito ako obratimo pažnju na virtualni novac i kreditno bankarstvo, što je u stvari ništa drugo nego li savršen način kako populaciju pretvoriti u stalne dužnike i to uz pomoć izmišljenih jedinica i nula na zaslonu računala i bankomata.

Pohlepa sprječava ljudsku evoluciju.

Pohlepa sprječava ljudsku evoluciju.

Novac je najočigledniji vid materijalizma, no svakako nije jedini. U tekstu pod nazivom „POHLEPA: nekada grijeh – danas vrlina” možemo vidjeti kako društvo sve više dobiva psihopatske odlike. Osim obožavanja materijalnog bogatstva i moći, ljudi sve više počinju pohlepu poistovjećivati s vrlinom dok siromaštvo smatraju sramotom. U uznemirujućim rezultatima nekoliko studija  znanstvenici su pokazali kako vlada Kine na sav glas proziva i sramoti siromašne građane najmnogoljudnije zemlje, smatrajući ih lijenima i neproduktivnima, dok se u Indiji siromaštvo direktno okarakterizira kao sramota za cijelu obitelj. Najviše nas je začudilo kako se između dviju najmnogoljudnijih država svijeta s poremećenim stavom prema pohlepi i siromaštvu našla i Njemačka u kojoj ljudi također zaziru od siromaštva i smatraju ga sramotom.

Moć i bogatstvo  danas su pokazatelji uspješnosti, no da nešto nije u redu s našim društvom najlakše možemo vidjeti po činjenici kako su novac i moć raspoređeni. Drugim riječima jako puno ljudi  sve više osiromašuje i zadužuje se dok se nekolicina sve više bogati. Jaz između bogatih i siromašnih  sve je veći dok polako nestaje srednji sloj stanovništva.

Trgovci smrću, što je veći broj ubijenih i umrlih ljudi, to je veća mogućnost zarade.

Trgovci smrću;  što je veći broj ubijenih i umrlih ljudi, to je veća mogućnost zarade.

Materijalizam nije samo vid filozofije i sociološkog izričaja. To je način na koji se upravlja masama. Želja za novcem omogućava ratove, ubojstva, genocide i democide koji postaju ništa više nego li vid zarade. Sve granice znanosti  postale su ovisne o materijalnim sredstvima i sponzorima, a brojne grane znanosti poput farmacije, medicine, fizike, kemije, biologije itd.  postale su potpuno ovisne o proizvodnji profita i profitabilnosti umjesto da se koncentriraju na otkrivanje novih saznanja koja će donijeti dobrobit cijelom društvu. S energetikom, edukacijom, medijima, informatikom i sličnim područjima ljudskog društva  nećemo se niti baviti jer je materijalistički utjecaj u njima toliko veliki da bode oči.

Stravičan prikaz koliko je puno novca u rukama šačice ljudi.

Stravičan prikaz koliko je puno novca u rukama šačice ljudi.

Kontroliranjem virtualnih i praktično nedodirljivih novčanih vrijednosti  kontrolira se cijeli svijet i njegova ekonomija. Prijelazom s bankarstva zasnovanog na zlatnoj valuti na bankarstvo koje nema pokriće ni u čemu opipljivome  otvorila se mogućnost stvaranja potresa i potpunog manipuliranja monetarnim, bankarskim, kreditnim i ekonomskim sustavima i sve to s nekoliko poteza na računalu.

Uništavanje duhovnosti

Ljudi su oduvijek bili iznimno osjetljivi na religijsku pripadnost. Zahvaljujući razlikama u religijama i njihovim poslanicama vodili su se najkrvaviji ratovi, i još uvijek se vode. Problem je u tome što se religija i religijske organizacije poistovjećuju s duhovnošću i eventualnim spiritualnim napretkom. Religija je postala duhovnost. Koliko je netko „spiritualno napredan“, uspoređuje se  s činjenicom koliko je netko dobar i lojalan vjernik neke religijske organizacije. Pomisao kako nam je potreban posrednik do boga ili božanskoga  uistinu je nevjerojatna, no mi smo je, zahvaljujući indoktrinaciji, prihvatili.

Početak XXI vijeka  donio je jednu interesantnu revoluciju. Riječ je o eksploziji interneta i procvatu bloganja i nekomercijalnog objavljivanja vijesti i informacija. Iako se među masom blogerskih uradaka pronalazi sve i svašta, kao i svugdje u društvu, patokracija se našla u neprilici jer je postalo iznimno teško kontrolirati protok informacija i brzu debatu po društvenim mrežama, forumima, chat-grupama i slično. Informacija više nije isključivo primat stvaratelja propagandnih kampanja. Informacijama su počeli baratati obični ljudi, i te iste informacije koriste shodno svojoj slobodnoj volji, kritičkom razmišljanju i želji za verifikacijom.

Zahvaljujući internetskoj revoluciji, dogma o izjednačavanju religijskih organizacija s duhovnošću počela se urušavati kao kula od karata jer je na svjetlo dana počela izlaziti istina o brojnim slučajevima pedofilije, silovanja, fizičkog i psihičkog zlostavljanja, preprodaji droge i oružja, krađi novca iz dobrotovornih organizacija, malverzacijama s tuđim novcem, skrivanju zločinaca u svojim redovima, omogućavanju i pospješivanju genocida i ratova, prodaji pornografskog materijala i sličnih nedjela s kojima se pokazalo kako je duhovnost zahvaljujući zlotvorima u religijskim organizacijama pala na niske grane.

Prepoznajte anomalije u društvu, otkrijte kako one djeluju na Vas!

Prepoznajte anomalije u društvu, otkrijte kako one djeluju na Vas!

Zahvaljujući prva dva pravila koja smo već naveli lako se sprječava osnovna ljudska potreba za spiritualnim napretkom. Osobe s vrha piramide i te kako dobro znaju kako manipulirati ljudskim potrebama i osjećajima, a naročito kako vjerovanje u materijalističku kreativističku i dogmatičnu religiju iskoristiti za limitiranje znanja i sprječavanje metafizičkih spoznaja o sebi i svijetu koji nas okružuje.

Sigurni smo da će ovakvo objašnjenje psihopatskih devijacija društva stvoriti veliki otpor ljudi koji su se identificirali s određenim oblikom organiziranog vjerovanja. Za sve one koji se ne slažu s navodima iz ovog teksta, poglavito informacija o uništavanju duhovnosti, najljepše molimo da pročitaju znanstvenu studiju Lobaczewskoga pod imenom „Politička ponerologija – Naučna studija o prirodi zla prilagođenog za političke svrhe.“

Metafizički gledano organizirana religija u svom alturističkom dijelu prati tradicionalne načine koji su trebali omogućiti eventualnu evoluciju ljudske duhovnosti, no tri tradicionalna puta samospoznaje i spoznaje  uvelike su podbacila i svi su na koncu omogućavali parcijalan i limitirajući napredak. O tome više možete saznati u seriji napisa pod nazivom „Najveća tajna.“

Kritičan i otvoren um, poznavanje sebe – samospoznaja, promatranje i pamćenje, kreativnost, volontiranje, alturizam, suradnja, pomaganje i poštovanje tuđe slobodne volje, u potpunosti su zapuštene i marginalizirane ljudske osobine koje su se uništile upravo s trima pravilima u gornjem dijelu teksta. Sigurni smo da postoje i brojna druga pravila s kojima Tamna Trijada upravlja ljudima koji imaju potencijal razvitka viših centara i koji se mogu „probuditi“ u pravom smislu te riječi, no mi smo odlučili pisati samo o onima koje stvaraju začarani zli krug u našim umovima i životima.

Završit ćemo u najboljoj maniri G. I. Gurdjieffa: „Promjenama u sebi mijenjamo i svijet oko sebe.“

Autorska prava© Matrix World 2011. do danas. Sva prava pridržana. Strogo je zabranjeno kopiranje, dijeljenje, ponovno objavljivanje ili izmjena bilo kakvog materijala koji se nalazi na blogu Matrix World bez prethodnog pisanog odobrenja dobivenog od uredništva Matrix World. 

Reference:

Propaganda – zlo servirano kroz reklamu!

SLOBODA: San ili java?

Patokracija

2013. godina psihopata i rupa bez dna

Kako seks prodaje proizvode

Gleda li cijeli svijet porno filmove? Najveće stranice imaju preko četiri milijarde posjetitelja na mjesec!?

Zbog čega se seks prodaje u današnjem društvu?

Isključite se: Televizija vas zaluđuje i hipnotizira!

Kruha i igara

Andrzej Łobaczewski: podrijetlo zla, vladavina psihopata – patokracija i ponerologija

Vladavina psihopata i strah od istine

VLADAVINA PSIHOPATA: Političari nas lažu!

Patokracija i strah od pozitivnih kreativnih ideja

Treba li nam posrednik do „Boga“?

Psihopatija: Kultovi i zla religije – zašto se homo sapiensu brani da postane više biće?

Hoćemo li dočekati kraj pedofilije unutar različitih religioznih organizacija?!

Izjava pape da je dječja pornografija „normalna stvar“ stvorila zgražanje među žrtvama svećeničke pedofilije i silovanja!!!

Muško gledanje pornografije povezuje se s nesretnim vezama

Kako video igrice i pornografija uništavaju generaciju

POHLEPA: Nekada grijeh – danas vrlina!

Pohlepa, nafta, plin i ekološke bombe!

Najveća tajna – kraj ili početak?

Zašto se crkva boji liberalnog zdravstvenog i seksualnog odgoja?